Craciunul 2012 in familia mea mică si scumpă

20121226-162326.jpg

Si e iarasi sfârșit de an.
Obișnuim sa reflectam la sfârșit de an la toate cele făcute si nefacute in anul care trece. Eu anul asta am fost mamica. Atit. Mamica incepatoare, care atitea nu știe inca, si pe care atitea lucruri o sperie inca. Mamica care încearcă sa slăbeasca fugind la gym cind e posibil, mamica care caută de lucru după concediu de maternitate, mamica care, pe linga noptile nedormite, trăiește si o criza de identitate care apare, bate-o Domnul, pe la 33-35, la vârsta lui Isus. Apare si mă macina: ce-am facut pina acum, ce vreau sa fac de acum înainte, cum sa le reușesc pe toate.

A fi mamica e un lucru sfint, de onoare, si foarte greu. Mă simt uneori ca ambulanta: la servici 24 ore din 24:).

Cu așa ginduri si framintari termin anul 2012…

Leave a Reply

