Ofer ore de engleza la Junimea Romana

elevii de la junimea romana feb 2011

Salutare!

Demult n-am mai fost pe aici… ba una ba alta… activa ne e viata in secolul 21… Insa noutatile sint bune, si e pacat sa nu ma impartasesc cu ele si pe blogul meu romanesc, caci orice as zice, tot ramin moldoveanca romanca, si tot imi vreau natiunea fericita si implinita.

Deja de o luna si mai bine, ofer ore de engleza incepatoare la Junimea Romana, a asociatie pusa pe picioare si condusa de Otilia Tunaru care, lucru ce ma suprinde placut, foarte des spune cuvintele: “Hai cu Doamne ajuta! ” Si ma face sa ma simt bine propozitia asta rostita de Dumneaei atit de des…

Am in grupa 5 studenti, si tare mi-s dragi toti. Nu stiu de ce… Avem ceva in comun toti cred ca. O fi dorinta de a fi intelesi, respectati, apreciati si ascultati? O fi dorinta de a trai viata onest, adica in concordanta cu vrerile inimii si a nu normelor societatii? O fi pur si simplu faptul ca venim toti de pe acelasi pamint si ne e tuturor dor de el, orice s-ar intimpla?  Da ne e bine impreuna. Ma bucur ca pot sa le dau putin din cunostintele mele de limba si ei la rindul lor, atita ma fac sa rid, sa gindesc si sa zimbesc.

Si iarasi imi vine dorinta sa zic: Multumesc Doamne, pentru viata mea si toate cele din ea: un prieten iubitor si intelegator, un apart frumusel,  un post de munca respectuos cu un colectiv cumsecade, prieteni putini dar adevarati cu care as putea sta de vorba ore in sir, posibilitati de crestere spirituala si morala de tot felul, si nu in ultimul rind, marele noroc al meu: sa intilnesc in drumul meu Oameni de mai mare dragul, cu inima mare, multa lumina, intelepti, inteligenti si curajosi. As indrazni sa mai doresc ceva?

3 thoughts on “Ofer ore de engleza la Junimea Romana

  1. Imi place foarte mult ideea! Felicitari! Sunt mai de curind sosita aici si duc lipsa de prieteni. Cum pot face sa intram in legatura? Imi poti, eventual, lasa un numar de tel pe adresa mea de mail? Am nevoie de diverse informatii si ma intereseaza si sa-mi reactualizez cunostintele de engleza. Ai putea avea amabilitatea sa ma ajuti?
    Cu drag,
    Diana.

  2. Felicitari!!! Pe zi ce trece mi se dovedeste ca in jurul nostru mai sunt oameni, nu doar robotei. Iti doresc multi oameni minunati in jurul tau, un suflet curat si Doamne ajuta.
    Numai bine tuturor

    Elena

Leave a Reply

